Stripovi su navedeni redom kojim ih je Dalibor otkrivao.

Zagor

Zagor

Kako god okreneš, Zagor je ona "kuka" koja zakači za strip. On sadrži sve za čim mladi um žeđa na jednom mjestu. Na prsima amblem kao u superheroja, živi u džungli poput Tarzana, u vrijeme kauboja i Indijanaca, vole ga mnoge, a on nijednu i ima najvjernijeg prijatelja na svijetu.


Asterix

Asterix

Srpski prijevod stripa bio je potpuni urnebes. Dan danas pamtim čitave dijaloge uslijed kojih sam plakao od smijeha. Kasnije, od obrazovanijeg mi prijatelja koji govori francuski, saznao sam da izvorno tekst stripa nije ni približno toliko duhovit.


Alan Ford

Alan Ford

Jednak fenomen u prijevodu, kao i Asterix. Alan Ford nas je počeo pratiti kad smo počeli razumijevati svijet oko sebe, uočavati njegove nedostatke i apsurde, samo ih nismo znali imenovati. Alan Ford nam je u tome pomogao, a i naučio nas je i da se smijemo društvenim problemima, i tako ih lakše i preživimo.


Rahan

Rahan

Naoko nevažan pustolovni, prapovijesni strip, ali iznimno romantičan i maštovit u opisu prirode u vremenu u kom još prirodni fenomeni nisu imali imena.


Ken Parker

Ken Parker

Ultimativni romantični junak. Pošten, iskren, odan - kako se to nekad nabrajalo - a samim time osuđen na samoću, u vremenu u kojem te vrijednosti nisu dobrodošle. A vjerojatno nikad ni u jednom vremenu niti su bile, niti će biti.


Bernard Prince

Bernard Prince

Dijeli mjesto sa Comanchom i Jeremiahom. I to samo zbog crtača koji je na njemu radio. Hermanovi svjetovi su frapantno opipljivi u svojoj uvjerljivosti. Do dan danas, on je jedan od mojih osobnih bogova.


Shang Chi

Danas je planetarno popularan, ali nema veze sa Shangom Chijem uz kog sam ja odrastao. On je nastao eksplozijom Brucea Leeja u ovom našem svijetu i uvelike je bio baš on. Što se mene tiče, to je trebao i ostati.


Batman

The Dark Knight Returns

Batman i to The Dark Knight Returns. Strip koji je direktan krivac moje profesionalne orijentacije. Potpuno me obuzeo i odredio u životu. Mnogi i stripovi i filmovi se usuđuju pozivati se na njega... Nisu ni blizu.


From Hell

From Hell

Studija posrnuća u ludilo do razine urastanja u vječnost ljudske povijesti. Jack Trbosjek nakon čitanja kojeg nikad ta crtica krvavih zločina neće biti ista.


Human Target

Human target

Krimić o plaćeniku koji preuzima identitet ugrožene osobe, sve dok ne razriješi slučaj. Taj strip je jednostavno udžbenik korištenja alata u vizualnom pripovijedanju i blistavi primjer crtačeve nadogradnje scenarija.

Dalibor Talajić rođen je 1972. godine u Sarajevu, u Bosni i Hercegovini, u obitelji operne umjetnice Ljiljane Molnar-Talajić. Kako je njegova majka 1975. godine prihvatila stalni angažman u Hrvatskom narodnom kazalištu u Zagrebu, iste godine čitava obitelj doseljava u Zagreb. U Zagrebu je Dalibor završio jezičnu gimnaziju, a potom i Muzičku akademiju u Zagrebu, u klasi prof. Josipa Tonžetića i tako stekao diplomu profesora klarineta. Deset je godina potom radio kao profesor u osnovnoj i srednjoj glazbenoj školi Zlatko Baloković. Ipak, njegova je ljubav oduvijek bila crtanje stripa, te se tako njime bavio kao samouk kroz čitavo svoje obrazovanje. Radeći u glazbenoj školi, počeo je graditi i karijeru crtača. Ilustrirao je nebrojene knjige snimanja za reklame, pokušavajući se istaknuti kao crtač stripova u domaćim časopisima. Godine 2005. angažirao ga je mali američki izdavač Desperado na prvom samostalnom strip serijalu Dead World. Nakon toga, kratko je radio za također američki Boom! Studios, dok ga francuski izdavač Delcourt nije angažirao za adaptaciju Evanđelja po Mateju u strip, u sklopu projekta adaptacije čitavog Novog zavjeta. Od 2009. godine crta za najvećeg američkog izdavača stripova, Marvel, gdje je, između ostalih naslova, nacrtao Deadpool Kills the Marvel Universe, jedan od najprodavanijih Marvelovih naslova svih vremena. Njegov pak najveći umjetnički i osobni uspjeh je, također za Marvel, strip Madaya Mom u suradnji sa novinarkom ABC-a Rym Momtaz. Strip je uvršten i u kurikulum američkih srednjih škola, za pomoć u nastavnoj obradi teme izbjeglica i civila u ratu uopće. Prepoznat je po svom naturalističkom stilu crtanja i kao vješt prenositelj ljudskih emocija, te je o travnju 2020. angažiran na stripu Covid Chronicles za NBC News, koji dokumentaristički prenosi stvarne aktualne borbe malih ljudi u srazu sa svjetskom pandemijom. Dalibor Talajić živi i radi u Zagrebu. Napisao je knjigu “Most ponad burne rijeke”, koja je objavljena u dva izdanja (Beletra, Zagreb, 2018. i 2019.) i knjigu „La Molnar“ (Beletra, 2021.) u suradnji s Jagodom Martinčević, o životu i karijeri njegove majke Ljiljane Molnar Talajić. Aktivist je po pitanju osvještenja i informiranja društva o problemu autizma.