U utorak 27. studenoga u 18 i 30 u Poslovnom kutku Gradske knjižnice Rijeka (Središnji odjel Palača Modello) bit će održano predstavljanje knjige The Human Centered Brand Nele Dunato.

Jedan od brojnih izazova s kojima se novi poduzetnici susreću je kako predstaviti svoje usluge da bi one privukle interes kupaca. To posebno vrijedi ako se radi o uslugama koje je teško prikazati uz pomoć fotografija ili videa, kao što su one pisaca, prevoditelja, odvjetnika, psihoterapeuta, liječnika, knjigovođa, masera itd.

U svijetu već postoji mnoštvo literature o brendiranju proizvoda i dizajnu robnih marki, no vrlo malo je riječi o brendiranju usluga, čemu je upravo posvećena nova knjiga Nele Dunato. The Human Centered Brand” je priručnik na engleskom jeziku koji nudi praktične savjete i tehnike za razvijanje brendova usmjerenih na usluge, s fokusom na ostvarivanje uspješne i harmonične suradnje s klijentima.

HumanCenteredBrand-knjige03-800x600 (1)

Na ovome predstavljanju moći ćete saznati koje su najznačajnije razlike između brendiranja proizvoda i usluga, kako izgleda proces izrade brend strategije za malu tvrtku ili obrt te kako mu pristupiti ako imate ograničeni budžet.

Nela Dunato je umjetnica, grafička dizajnerica i spisateljica iz Rijeke. Dizajnom se profesionalno bavi od 2005. godine, a 2013. pokrenula je vlastiti studio Nela Dunato Art & Design. Ima bogato iskustvo iz područja dizajna vizualnih identiteta za male tvrtke i udruge.

Podučava grafički dizajn pri Otvorenom učilištu Algebra, vodi radionice kreativnih i poslovnih vještina te predaje na brojnim domaćim i inozemnim konferencijama. Piše članke o umjetnosti, dizajnu, marketingu, poduzetništvu i kreativnosti, a njen popularni blog Tutor.blog potaknuo je i educirao cijelu generaciju mladih hrvatskih web dizajnera. Dobitnica je nagrade Sfera i nagrade Europskog društva za znanstvenu fantastiku za najbolju ilustraciju.