Predavanje u Poslovnom kutku: Kvarner Family – projekt brendiranja obiteljskog smještaja
Slijedi ljeto i razdoblje intenziviranja turističkog posla koji i u Rijeci bilježi sve bolje rezultate.
U sklopu ciklusa predavanja u Poslovnom kutku Gradske knjižnice Rijeka (Središnji odjel/Palača Modello) u utorak 6. lipnja u 13 sati bit će održano predstavljanje projekta “Kvarner Family”.
Projekt „Kvarner Family“ osmislila je Primorsko-goranska županija, a provodi ga Turistička zajednica Kvarnera u suradnji s lokalnim turističkim zajednicama. Riječ je o sustavu standarda i mjerila kojima se želi stvoriti nova osnova za povezivanje nositelja obiteljskog smještaja. U projekt „Kvarner Family“ uključeno je više od 450 objekata koji nude privatni smještaj standardizirane kvalitete, od toga čak 50-ak ih nosi oznaku Pet Friendly kao znak da su dobrodošli i kućni ljubimci, a 20-tak objekata prilagođeno je potrebama ljubitelja aktivnog odmora te nose oznaku Bike Friendly i Hike Friendly. 30-tak je turističkih agencija koje u svojoj ponudi naglasak stavljaju na promociju i popunjavanje kapaciteta s oznakama Kvarner Family Agency.
Primorsko-goranska županija u suradnji s Turističkom zajednicom Kvarnera i 3 poslovne banke omogućuje i povoljno kreditiranje uređenja, opremanja i podizanja kvalitete u objektima privatnih iznajmljivača. Za ovaj program kreditiranja PGŽ osigurala je 5.000.000,00 kn, a javni poziv za ovaj kreditni program otvoren je do iskorištenja sredstava.
Osim sustavnog podizanja kvalitete i promocije obiteljskog smještaja, u sklopu projekta „Kvarner Family“ Turistička zajednica Kvarnera organizira i edukativne radionice koje su namijenjene svim nositeljima oznake kvalitete ali i onima koji to tek žele postati. Edukativne radionice održavaju se na svih kvarnerskim subregijama te su u potpunosti besplatne i u sklopu svojeg programa obrađuju sve teme koje su od interesa za iznajmljivače. Kroz edukativne radionice provedi se i anketiranje nazočnih sudionika za potrebe provođenja monitoringa projekta od strane Fakulteta za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu iz Opatije. Rezultati monitoringa projekta pokazali su niz zanimljivih podataka o stavovima i mišljenjima iznajmljivača, kao i sociološke promjene, starosne i kvalifikacijske promjene iznajmljivača te analizu samog projekta Kvarner Family.