Nova usluga Gradske knjižnice Rijeka: Poslovni kutak u Palači Modello
Vizija, znanje, strategija, kreativnost… ključni su pojmovi Poslovnog kutka, nove usluge Gradske knjižnice Rijeka u Središnjem odjelu (Palača Modello).
Poslovni kutak otvaramo u utorak, 9. svibnja u 13 sati predavanjem "Kako do bespovratnih sredstava iz nacionalnih programa i EU fondova", koje će održati Andrea Oštrić, koordinatorica EU projekata iz Step Ri znanstveno-tehnologijskog parka Sveučilišta u Rijeci.
U Poslovnom kutku svi zainteresirani građani mogu saznati informacije o samozapošljavanju, poduzetničkim inkubatorima, razvoju karijere, EU fondovima, korištenju Središnjim državnim portalom e-Građani te eUsluga Grada Rijeke.
Time Gradska knjižnica Rijeka u okviru svoje informacijske uloge daje doprinos općoj sinergiji društva za poticanje poduzetništva i zapošljavanja.
Uslugu konkretno čine:
- zbirka knjižnične građe iz područja psihologije poslovnog uspjeha, rada i zapošljavanja, poduzetništva, menedžmenta, poslovne politike i marketinga
- Knjižnica kao referalno mjesto svih poslovnih informacija važnih za građane
- Knjižnica kao informacijska točka:
- o drugim subjektima u gradu koji se bave poduzetništvom
- za mogućnosti zapošljavanja
- za državne potpore poduzetništvu
- za fondove EU
- Knjižnica kao potpora građanima za korištenje državnim portalom e-Građani te eUsluga Grada Rijeke
- informacijsko-komunikacijska oprema koja omogućuje pretraživanje tematskih mrežnih izvora te pisanje životopisa, molbi, poslovnih planova i dr.
Unutar Poslovnog kutka održavat će se tematska predavanja iz područja poduzetništva, zapošljavanja i slično. Predavanja će se održavati utorkom dinamikom koja bude ostvariva, a bit će najavljena na našim stranicama.
Dođite u naš Poslovni kutak!
Poslovni kutci ili odjeli osnivaju se u narodnim i drugim knjižnicama u okviru informacijske uloge knjižnica da bi i knjižnice bile mjesta potpore građanima u što boljem snalaženju na tržištu rada i u poduzetničkom svijetu.
Uslugu Poslovnog kutka Gradska knjižnica Rijeka temelji i na Pulmanovim smjernicama (The PULMAN Guidelines, 2003.) u kojima se navodi da narodne knjižnice pružaju svojim korisnicima usluge i iz važnih područja društvenoga života:
- društvena inkluzija
- e-vlada i građansko pravo
- informacijske usluge za društveni i gospodarski razvitak – potpora poduzetništvu i gospodarstvu.
Usluga Poslovnog kutka specifično je usmjerena ka poslovnim informacijama i izvorima s ciljem osnaživanja lokalne ekonomije, a na način da građani poslovne informacije mogu naći na jednome mjestu, tj. da knjižnica bude središnje mjesto lokalne zajednice za teme poduzetništva, zapošljavanja, poslovne motivacije, javne potpore gospodarskim aktivnostima i sl.