Jedna je od takvih ekskluzivnih aplikacija za iPad je Storehouse uz koji nismo mogli ne istaknuti barem kao naš mali krik – želimo ga za Android, Windows i ostale uređaje!

Tvorci Storehousea reći će da se se bave "storytellingom". E pa, o čemu je zapravo riječ? iPad je prvih godina postojanja uglavnom doživljen kao konzumeristički, a ne stvaralački uređaj. Apple se očito, a to pokazuje i inspirativna reklama, trudi prikazati iPad kao uređaj koji itekako može poslužiti kreativcima svih vrsta, poslovnim procesima i tomu sličnom. Storehouse je u tom kontekstu na dosta dobrom pragu. Pomoću prilično intuitivnog i funkcionalnog sučelja (UX, sjedni, 5!) korisnik oblikuje priče od svega onoga što se nalazi na njegovu uređaju ili pak raznim online servisima za dijeljenje videa i fotografije. Naravno, sve se može začiniti i tekstom, naslovima, podnaslovima ne bi li konačni rezultat bio prekrasna priča. Nama je u oči kao knjigoljupcima upala ova o aktivnostima mladog knjiškog crva.

Sa Storehouseom je postignuto doista lijepo magazinsko iskustvo. Na sve je dodana i društvena komponenta, sve je djeljivo, a druge korisnike možemo "zapratiti", što je model koji smo dobro svladali uz Tumblr, Instagram, Twitter...

Nadamo se da će se na Storehouse "uloviti" i domaći korisnici, da će nastajati domaće priče koje mogu ići pred globalnu publiku te da će, naravno, u jednako uspješnoj izvedbi "došetati" i na druge uređaje.

Dotad uživajte u našoj priči, za koju su nam trebali jedan iPad, kišno popodne i trunka inspiracije. Pozivamo na dan s knjižnicom