Ova bi knjiga mnogima mogla biti na popisu "ljetne" literature prvenstveno zbog svog obujma – ovakvu ciglu od knjige imate vremena čitati samo na godišnjem odmoru! I oni koji se odluče na tu avanturu, neće biti razočarani.

Ovaj roman, za kojeg je autorica 2014. godine osvojila Pulitzerovu nagradu, govori o mnogo toga, ali prvenstveno o odrastanju i usamljenosti.

Theo u terorističkom napadu na muzej Metropolitan izgubi majku, a on prolazi fizički neozlijeđen i sa sobom iz muzeja odnosi Češljugara, sliku neprocjenjive vrijednosti. On taj simbol svoje tuge i gubitka nosi sa sobom kroz adolescenciju u odraslu dob koju obilježavaju usamljenost i ovisnost o drogama.

U ovoj knjizi naći ćete mnogo toga – filozofiju, povijest umjetnosti, Prousta, školske nasilnike, ruske narkodilere, nošenje s mentalnom bolešću, kako se tinejdžer osjeća kada prvi put proba LSD, čvrste veze koje povezuju ljude čitavog života, moć umjetnosti da promijeni ljudske živote, besmrtnost umjetničkog djela... Kako je to uvijek biti zaljubljen u pogrešnu osobu...

Iako je većinu radnje romana slika Češljugar zamotana u papir, oblijepljena ljepljivom trakom i sakrivena, ona je neobično važna za Thea i smjer u kojem se njegov život kreće. Ona obilježava cijeli njegov život i sve njegove misli. Ona je stalno prisutna. To je neprocjenjivo vrijedna slika flamanskog umjetnika Carela Fabritiusa iz 1654. godine, većina čijih je ostalih djela nestala u požaru. U ovoj knjizi ipak nije riječ o tom umjetniku ni o toj slici, ono što je važno je način na koji ona utječe na likove i njihove živote.

Onima koji se ne uplaše njene voluminoznosti, ova će knjiga pružiti prilično.

Pronađite knjigu Češljugar na našim policama.