Damir Jugo predstavio je svoju najnoviju knjigu namijenjenu ne samo stručnjacima za odnose s javnošću, već i menadžerima, novinarima i svima onima koje zanima uloga komuniciranja u suvremenom poslovanju. 

Predstavljanje ove knjige zamišljeno je kao prvo u nizu u organizaciji Primorsko-istarske podružnice  Hrvatske udruge za odnose s javnošću kojom predsjeda Dunja Starčević Pavešić koja je i najavila mr. sc. Damira Juga, člana uprave agencije za odnose s javnošću Millenium promocije te predavača odnosna s javnošću na brojnim hrvatskim visokoškolskim institucijama. 

U 60 % slučajeva ljudi zaduženi za odnose s javnošću ne sudjeluju u donošenju strateških odluka.

Damir Jugo otkrio nam je svoju motivaciju za bavljenje ovom temom. Postoji mnogo prevedene literature o odnosima s javnošću, ali njihova je praktična strana neprimjenjiva u hrvatskim uvjetima. Ni fakultetski profesori se ne snalaze u ovoj temi i proučavaju stranu literaturu. S druge strane, hrvatskih pozitivnih i negativnih primjera na kojim se može učiti ima napretek (na predavanju su spomenuti Kerum, Horvatinčić i Cvjetni trg, Mamić, Hebrang, Poli salama, T-mobile,privatna avionska tvrtka itd.) 

U 60 % slučajeva ljudi zaduženi za odnose s javnošću ne sudjeluju u donošenju strateških odluka.

Planiramo li odnose s javnošću dovoljno u svome radu? Analiziramo li i istražujemo li vanjsko i unutarnje okruženje? Slijedi li evaluacija nakon realizacije? To su ključna pitanja koja treba osvijestiti ako želimo strateški upravljati odnosima s javnošću. Strateški odnosi s javnošću podrazumijevaju strateško razmišljanje, potpuno razumijevanje cjelokupne poslovne strategije i uporabu četverodijelnog procesa planiranja i upravljanja odnosima s javnošću. 

Na predstavljanju knjige publika je bila taman idealna za interaktivnost, pa su nakon prezentacije uslijedila pitanja zainteresiranih praktičara. Zašto PR agencije smještene u Zagrebu imaju posla za razliku od agencija u manjim gradovima, pa čak i u Rijeci? Zašto su PR agencije toliko skupe i kako to obrazložiti klijentima? Kakva su iskustva s klijentima koji nisu zadovoljni s obavljenim poslom agencije za odnose s javnošću? Koje su osobine prikladne kao temelj za bavljenje tim poslom i koliko su znanje i iskustvo relevantni?