Ovogodišnji INCASO je obilježen temom «Brendiranje i PARadiranje», traje tri dana i uključuje predavanja i edukativno–kreativne radionice na temu brendiranja, maškarani izlazak i sudjelovanje u karnevalskoj povorci. INCASO će se odvijati od 13. do 15. veljače 2015., a jedna od tema prvog dana je i «Bibliobus – stari brend, novi trend».

Naime, sudionici će prvi dan imati priliku sudjelovati u predavanjima ljudi koji su brendirali riječki duh i trend te zajednički doći do odgovora na pitanja: Kako je nastao brend Riječkog Karnevala i što se krije iza njega? Kako je riječka umjetnica brendirala riječki „Šta da?“? Kako od trenda koji dolazi iz doba Jugoslavije (Bibliobus) napraviti novi brend? Odgovore na pitanja pružit će nam Dominik Damiš (voditelj marketinga TZ Rijeka), Amna Šehović (Šta da?) i Kristian Benić (Gradska knjižnica Rijeka).

Drugi dan INCASO-a će biti posvećen kreativnim radionicama na temu brendiranja tijekom kojih će polaznici steći osnovna znanja, analizirati primjere gostujućih predavača s prvog dana programa i raditi na unaprjeđenju brendova. Radionice će voditi kreativni dvojac iz agencije IDEOTEKA i predavači Visoke poslovne škole PAR.

INCASOje prilika za doživljavanje kulture karakteristične za riječko područje i okolicu, a organizacijski odbor će se pobrinuti da svi koji se pridruže programu to i dožive – subotnjim izlaskom i nedjeljnom povorkom.

Sve zainteresirane pozivamo da potraže više informacija i prijave se ovdje ili na e-mail sz@par.hr.