Početkom lipnja, točnije u petak 7. i subotu 8. 6., u Rijeci se održava prava bibliobusna fešta - 14. okrugli stol o pokretnim knjižnicama u Republici Hrvatskoj i 8. festival hrvatskih bibliobusa.

Festival, namijenjen svim zainteresiranim građanima, zauzet će dio Korza 7. lipnja od 10:00 – 13:00 sati, a okrugli stol, namijenjen prvenstveno stručnoj hrvatskoj knjižničarskoj zajednici, prostor Gradske vijećnice, Korzo 16. (7. lipnja, 15:00 – 19:00; 8. lipnja, 9:00 – 13:30). 

Organizator: HKD - Komisija za pokretne knjižnice

Suorganizator: Gradska knjižnica Rijeka

Članovi Programskog i organizacijskog odbora: Niko Cvjetković, Nika Čabrić, Ljiljana Črnjar, Iva Grković, Nada Radman, Verena Tibljaš, Ljiljana Vugrinec

Naziv okruglog stola: Bibliobus, štA da?

Povod: 50. obljetnica bibliobusne službe Gradske knjižnice Rijeka; Dan hrvatskih bibliobusa, 9. lipnja (datum pokretanja riječke bibliobusne službe, 1969.)

Teme: Kultura u pokretu; Uloga bibliobusa u provođenju ciljeva Agende 2030

Ciljevi skupa su:

• istaknuti važnost djelovanja pokretnih knjižnica u mreži narodnih knjižnica posebice u ozračju novog Zakona o knjižnicama i knjižničnoj djelatnosti
• potaknuti razvoj postojećih, kao i osnivanje novih službi u županijama koje ih još nemaju
• podsjetiti na kontinuitet djelovanja bibliobusnih službi u Hrvatskoj s posebnim naglaskom na „jubilarce“: Gradska knjižnica Rijeka- 50 godina; Gradska knjižnica i čitaonica „Fran Galović“ Koprivnica - 40 godina; Knjižnica „Nikola Zrinski“ Čakovec - 40 godina; Gradska knjižnica „Franjo Marković“ Križevci - 10 godina
• predstaviti međunarodna iskustva i uspostaviti partnerstva
• predstaviti javnosti i sudionicima skupa hrvatske i inozemne bibliobuse te putem festivala bibliobusa kao atrakcije skrenuti pozornost medija i javnosti na djelatnost pokretnih knjižnica i narodnih knjižnica u čijem okrilju djeluju
• održati redovitost stručnog okupljanja i predstavljanja službi pokretnih knjižnica radi unapređivanja njihovog rada i promidžbe u javnosti
Način rada: festival (razgledanje) bibliobusa uz popratni program, pozvana izlaganja, prijavljena izlaganja, izložba postera, rasprava.

Preuzmite cjeloviti program:

 

Prijava sudjelovanja i kotizacija

Za sudjelovanje na okruglom stolu i festivalu te uplatu kotizacije potrebno je  ispuniti obrazac za prijavu sudjelovanja koji možete pronaći ovdje. Nakon zaprimljene prijave Gradska knjižnica Rijeka ispostavit će račun s potrebnim podacima za uplatu kotizacije.

Kotizacija: 200,00 kn (obuhvaća: radne materijale, večeru, osvježenja i okrjepu u pauzama, potvrdu o sudjelovanju na skupu).

Rok za prijavu sudjelovanja: 1. svibnja 2019. godine

Rok za uplatu kotizacije: 10. svibnja 2019. godine

Smještaj

Termini boravka: jedno (7.- 8. 6. 2019.) ili dva noćenja (6. - 8. 6. 2019.)

Hotel Continental ***, Šetalište A. K. Miošića 1
Cijena po sobi i danu na bazi usluge noćenja s doručkom (popust uključen):
Jednokrevetna standard soba: 467,00 kn 
Dvokrevetna standard soba: 584,00 kn 
Boravišna pristojba i osiguranje: dodatno 10,00+1,00 kn po osobi i danu

Hotel Neboder ***, Strossmayerova 1
Cijena po sobi i danu na bazi usluge noćenja s doručkom (popust uključen):
Jednokrevetna standard soba: 455,00 kn 
Dvokrevetna standard soba: 570,00 kn 
Boravišna pristojba i osiguranje: dodatno 10,00+1,00 kn po osobi i danu

Napomena: sudionici ( izuzev onih kojima troškove plaća organizator) se hotelu javljaju direktno.
Plaćanje: gosti plaćaju sami na licu mjesta
Kontakt osoba je Anamarija Ružić: anamarija.ruzic@jadran-hoteli.hr

PDV je uključen u cijene.
Troškovi otkazivanja dolaska:
Do 30 dana prije dolaska hotel ne naplaćuje stornirane usluge.
Od 30 do 15 dana prije dolaska hotel ima pravo potraživanja 30 % iznosa.
Od 15 do 3 dana prije dolaska hotel ima pravo potraživanja 50 % iznosa.
Od 3 do 0 dana prije dolaska ili u slučaju ne dolaska bez prethodne najave, hotel naplaćuje 100 % iznosa.

ROK ZA POTVRDU: 15. 4. 2019. Nakon navedenog datuma sobe rezerviraju prema raspoloživosti.