...kvalitetnog sadržaja i zapravo je velika šteta što veći broj naših građana nema naviku takvog dolaska do dobrog štiva za čitanje. Posljednjih godina trend je posebno poguban - navukli smo se na Facebook, lajkali i puno smislenih stranica, ali i pružili drugima na kroje naše čitateljske živote. Priču o Facebookovom algoritmu i ograničenosti dometa stranica vjerujemo već znamo... 

No zato su tu newsletteri

Prvi u nizu na koji vas upućujemo je onaj NiemanLab-a. Riječ je o organizaciji koja je dio Harvarda s vrlo jasno izraženim ciljem: The Nieman Journalism Lab is an attempt to help journalism figure out its future in an Internet age. Dakle, cilj je ambiciozan pa su takvi i sadržaji koji se nalaze u njihovom newsletteru. Obično je riječ o glavnim pričama koje kreiraju sami tvorci Lab-a dok su ostatak priče iz drugih medija. No nisu to članci od 2000 znakova već vrlo kvalitetne analize i promišljanja. 

Tematski uglavnom se problematiziraju razna medijska pitanja, prvenstveno kada su ona u određenoj korelaciji s internetom i digitalnim tehnologijama, ali svrha nije samo novinarska već su spoznaje korisne za cijeli spektar poslova - marketing, prodaju, IT... 

U svakom slučaju pretplatite se i svaku večer u vaš elektronički sandučić stići će nešto što vrijedi čitati i odgledati umjesto Big Brothera.